0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Latom haladunk bubam..... de szerintem az az intercity alatt csak a gozmozdony van ...nem? ez pont olyan mindha uj ruhat vennel s jol bezselezed a hajad ...nem ?
Ide figyelj Feri: ezt a forumot en tartom fent, a weboldallal egyutt az en koltsegemen, ugyhogy nem te fogod megmondani mit csinaljak rajta.
hat te kinek kepzeled magad hogy te dontessz mit csinalsz a penzeddel , na ide figyelj es olvass ide mert csak egyszer irom es mutatom meg neked , Terenc hiill es bad szpenszer es az ufo magazin neveben en a tegnap olvastam a földgombon hogy kaposztale....
Idézetet írta: vmlinuz - 2008 december 20, 01:00:46 pmIde figyelj Feri: ezt a forumot en tartom fent, a weboldallal egyutt az en koltsegemen, ugyhogy nem te fogod megmondani mit csinaljak rajta. Azt meg meglatjuk, hogyha tovabbra is sertegetsz, akkor igen.Es nem nyalom ki a seggedet,akarhogy mutatod.
Kedves,El Barto vagy, hogy hivnak?!Eloszoris tanuld meg befejezni a mondanivalodat.
Idézetet írta: Feri - 2008 december 20, 04:47:50 pmIdézetet írta: vmlinuz - 2008 december 20, 01:00:46 pmIde figyelj Feri: ezt a forumot en tartom fent, a weboldallal egyutt az en koltsegemen, ugyhogy nem te fogod megmondani mit csinaljak rajta. Azt meg meglatjuk, hogyha tovabbra is sertegetsz, akkor igen.Es nem nyalom ki a seggedet,akarhogy mutatod.Te nem hiszed, hogy kiraklak innen ha ugy van kedvem?
Idézetet írta: Feri - 2008 december 20, 04:49:25 pmKedves,El Barto vagy, hogy hivnak?!Eloszoris tanuld meg befejezni a mondanivalodat.Múúú-ha-ha-ha-ha-ha-haaaaNyiiii-hi-hi-hi-hiiiiHa tudvám, hogy kell vonitást utánozni, azt is ideirnám.Ez a Feri tényleg vicces.